Iparra galdu duen Ulisesen antzera, Marc-ek ez daki nola egin aurre bere bizitzari unibertsitatea amaitu ondoren. Apatiak eta frustrazioak lan bitxi bat hartzera bultzatuko dute, amona bizi den kostaldeko herri turistikoan. Amona eta bilobaren artean sortuko den harremanak eta amonaren bat-bateko heriotzak Marc hartutako erabakien ondorioez jabetzera eramango dute. Heldutasunerako bideari buruzko erretratu intimista da.