Meteorito erraldoi bat Lurrera hurbiltzen ari da: Munduaren amaiera da. Desesperazioa, kaosa eta heriotza planetaz jabetu dira. Laguna izeneko herri txikian Ale bizitzaren azken uneak izugarrizko mozkorraldian murgilduta igarotzen saiatuko da; baina zerbaitek haren planak zapuztuko ditu. Preso guztiak aske geratu dira eta haietako bat Lagunarantz doa mendeku odoltsu bat gauzatzera; inork ez du ezer egingo hura eragozteko, Aleren ama Rosak izan ezik. Hark ez du etsiko eta semeak Mundu Amaiera ahantzezina izan dezan lortuko du.