Luperen birusak kutsatuta, Yolandak abeslaria izan nahi du kosta ahala kosta. Larrua ere jokatuko du beharrezkoa bada; ezingo du inork geratu. Eta ametsa lortzeko aitari aurre egin behar badio, oraindik hobe. Nahiago du hori herrian geratu baino, beste edozein emakume bezala; ezkondu, gizendu eta haur asko izaten dituzten emakume horiek bezala.