Txikia zenean, Raquelek ezin zuen ulertu zergatik hitz egiten zuten amodioaz leku guztietan: etxeko irratian, telebistan, larunbat arratsaldeko filmetan eta, batez ere, abestietan. Eta inork maiteko ez balu zer gertatuko litzaiokeen pentsatzen zuen. Orain Raquel Tomásekin bizitzera doa. Maitasunagatik zer egiteko prest dagoen planteatu beharko du, eta norbait benetan maitatzea polita bezain zaila dela konturatuko da.