Alejandro gune erresidentzial itxi eta buruaskian bizi da, segurtasun neurri pribatu handiz inguratuta. Haren familiak eta gunean bizi diren gainerako pertsonek gotorleku gisa aukeratu dute leku hori, kaleetako delinkuentzia gero eta handiagoak, indarkeriarekiko beldurrak eta lege-faltak bultzatuta. Gau batean kanpoko hiru pertsonak gunean sartzea lortuko dute etxeetako batean lapurreta egiteko. Erasoan adineko emakume bat erailko dute eta lapurretako bi ere hil egingo dituzte. La Zonako bizilagunek justizia beren esku hartzea erabakiko dute.