60ko hamarkadaren amaiera da. Gaixo, mozkor eta eskaleen egoitza den Extremadurako ospitale psikiatrikoak amore eman die bere zuzendariaren metodoei eta utzikeriari. Burgosek arreta gehiago eskaintzen die agintarien eskaerei gaixoen beharrei baino. Nolanahi ere, erotasunetik baino jeinutasunetik gertuago dagoen Mateo idealista eta ibiltaria bertan sartzen denean zentroko errutina guztiz aldatuko da.