Erreportari bat eta harekin doan kamera erreportaje bat egiten ari dira suhiltzaile-etxe batean, haien lanbidea, bizimodua eta arrisku-egoerak erretratatzeko helburuarekin. Gaueko irtenaldi batean suhiltzaileekin joango dira, baina ohiko erreskate-irteera zirudiena infernu bilakatuko da. Eraikin baten barruan harrapatuta, suhiltzaile bikoteak eta telebistako kideek egoera izugarri eta hilgarri bati egin beharko diote aurre. Maltzurkeriaz beteriko zerbait kontrolik gabe ari da hedatzen. Ustekabean, arauak aldatu egin dira. Orain, ezkutatzea, bizirik ateratzea eta etsi-etsian alde egiten saiatzea da inporta duen bakarra. Beldurra gainditzea hark gu gainditu aurretik. Eta grabatzen jarraitzea. Datorrena datorrela. Azkeneko momentura arte.