Lolak izugarri maite ditu ezkontzak, baina bera eta senarra, Jorge, krisian murgilduta daude eta gainera hura Yasminarekin maiteminduta dagoela susmatzen du. Yasminak Javirekin ezkontzeko presa dauka, baina udaltzainak nahiago du gauzak lasai hartu. Alfredo ez da ezkontzearen aldeko, baina laguntasunagatik edo diruagatik egingo lukeela onartzen du. Un novio para Yasmina komenientziako ezkontzei, gizartearekiko konpromisoari eta bikote-bizitzari buruzko udako fabula da.