Eta bizitzan gertatzen zaigun guztia kasualitate hutsa bada? Eta ezin badiogu patuari alde egin? Filmak galdera horiek eta askoz ere gehiago planteatuko dizkigu. 3:19 laguntasunari, maitasunari eta umoreari buruzko filma da. Emakume erakargarriak ezagutzeko sorturiko jolas original batek kasualitatea sarraraziko du jokoan... ala patua izango da?