Raquel, Martiño eta Armando hemezortzi urte bete berri dituzten hiru lagun dira. Uda hau beste guztiak bezalakoa izango dela dirudi: festak, arratsak ibai ertzean... baina oraingoan dena aldatuko da. Bi gazteak Raquelekin maitemintzen hasiko dira, Martiñoren familia Pradolongo izeneko goi-mendiko larrea Armandoren aitaren arbelgintza enpresari saltzear dago, eta horrek guztiak beren ametsak eta haurrak zirenetik lotu dituen harremana berriz planteatzera behartuko ditu hiru gazteak.