Zezenen munduarekin liluratuta dagoen gazte bat isolatuta bizi da landan, bere obsesioari itxura ematen saiatzen: barneko zezenketa, zezenik gabeko zezenketa. Teknika da hartu duen ibilbide izpiritualaren oinarria eta helburu bakarra. Horretarako, prestakuntza eta entrenamendu indibidualari eskainitako denboraldiaren ondoren, bere lanik handiena gauzatzeko gunea eraikitzen hasiko da.