Kelly (16) eta Mary-ren (10) ama, Marianne, auto istripu batean hil ondoren, Genoara joango dira aitarekin, Joe, urte beterako, Ameriketako Estatu Batuak atzean utzita. Barbarak, Joeren antzinako lagunak, lagunduko ditu hiri berrian ezartzen. Aitak eskolak emango ditu unibertsitatean eta bi alabek pianoa jotzen ikasiko dute Maurorekin, Genoako alde zaharrean duen etxean. Bi neskatilak galdu egingo dira hiriko alde zaharreko kaletxoen nahas-mahasean. Kelly mundu berri misteriotsu horren sekretuak deskubritzen hasiko da eta izorratu egingo dio ahizpa txikia zaindu behar izateak. Mary, berriz, errudun sentituko da amaren heriotzagatik eta Barbarari aitortuko dio Marianne agertu egiten zaiola batzuetan.