Egiazko istorio batean oinarrituta dago Camino, eta hamaika urteko neskatila baten emozioak eta bizipenak kontatuko dizkigu. Guztiz berriak diren bi gertakizunei egin beharko die aurre aldi berean: maitemintzea eta heriotza. Camino argi dirdiratsua da, bere bizitzeko gogoak, maitatzekoak eta behin betiko zoriontsu izateko gogoak putzu beltz batera eraman nahi dituzten ate ilun guztiak zeharkatzeko gai den argia.