Ray Eddy bere familiarentzat ametsetako etxea erostear dago. Baina senarrak, jokalari porrokatua, diruarekin alde egiten duenean, Ray porrot eginda eta bakarrik geratuko da bere seme-alabekin. Senarra aurkitzen saiatzen ari dela Lila Littlewolf ezagutuko du, mohawk indiar bat. Lilak dirua erraz irabazteko plan bat proposatuko dio. Arriskua, aitzitik, handia da: helburua immigranteak ezkutuan sartzea da izoztutako San Lorentzo ibaia zeharkatuz; baina ibaiaren bi aldeetan zaindari patruilak daude. Rayk dirua irabazteko premia larria du, eta onartu egingo du eskaintza: berak autoa gidatuko du eta irabaziak bien artean banatuko dituzte. Hasieran, izotz geruza lodia da, baina denborarekin mehetu egingo da, eta Ray eta Lila konturatuko dira immigranteak garraiatzeak ondorioak dakartzala.