Ama hil ostean, Junie, hamasei urteko neska, institutuz aldatuko da ikasturte erdian. Ikasgela berrian Mathias lehengusua egongo da, eta hark bere lagunak aurkeztuko dizkio. Guztiek nahi dute Junieren mutil lagun izan, baina berak denetan isilena aukeratuko du: Otto Clèves. Nolanahi ere, laster bere bizitzako amodioa aurkituko du, Nemours, italierako irakaslea. Bien arteko pasioa, dena dela, porrotera kondenatua dago. Juniek ez ditu bere sentimenduak azaleratzen utzi nahi eta bere buruari zoriontasuna ukatuko dio etengabe, ilusio hutsa baino ez dela uste baitu. Filma Madame de La Fayette-k idatzitako La princesse de Clèves eleberriaren egokitzapena da. Kasu honetan, istorioa Henrike II.aren gortean gertatu beharrean gaur egungo Parisen gertatuko da.