Jin bat-batean esnatu da; bere neska lagun ohiaren etxera zihoala istripu bat ikusi duela amestu du. Ametsak gidatuta istripuaren lekuraino joango da eta istripua benetan gertatu dela egiaztatuko du. Gainera, berak amestu bezalaxe gertatu da. Poliziaren atzetik joango da Ran susmagarriaren etxeraino. Hantxe ikusiko du neskak istripuan norbait harrapatu eta ondoren alde egin izana ukatuko duela, gau osoan lotan egon dela argudiatuz. Jinek poliziei ametsa azaldu eta Ranen ordez bera sala dezaten eskatuko die, baina poliziek erotzat hartu eta Ran atxilotuko dute. Jin berehala jabetuko da amesten duen bakoitzean Ranek, somnanbulu, berak amestutakoa betetzen duela.