Abu Laila epailea da baina taxi-gidari gisa lan egin beharko du gobernuak ez baitu nahikoa baliabide hari ordaintzen jarraitzeko. Alaba Lailak hamar urte beteko dituen egunean emazteak etxera goiz etor dadin eta oparia eta tarta ekar ditzan eskatuko dio. Abu Lailak buruan duen gauza bakarra emazteak eskaturikoa betetzea da, baina Palestinako eguneroko bizitzaren gora-beherek beste bide batetik eramango dute.