El patio de mi cárcel emakume batzuen istorioa da. Preso eta baztertuta dauden emakumeen istorioa. Isa, atrakatzailea, mikatza baina eskuzabala, ez da gauza kartzelatik kanpoko bizimodura egokitzeko. Haren lagunak: Dolores, senarra akabatu duen ijito ilehoria; Rosa, emagaldu hauskorra eta samurra; Ajo, Pilarrekin maiteminduta dagoen neska, bere maitasuna ia jasan ezin den muturreraino eramango duena; Luisa, emakume kolonbiar apala, ulertzen ez duen ingurune batekin harritua... Mar iristearekin batera -espetxeko arauetara ohitzen ez den espetxe funtzionarioa- emakumeen askatasunerako bidaia hasiko da. Kartzelako zuzendari Adelaren laguntzarekin, Módulo 4 sortuko dute; mundu honetara iritsi zireneko zorigaiztoari aurre egiteko balioko dien antzerki taldea.