Eguneko dolar baten truke, mutiko bat haur herren bat eskolara eramateaz eta handik ekartzeaz arduratzen da, zaldi bat izango bailitzan. Bizkarrean daraman bitartean, bidean topatzen dituen astoekin eta zaldiekin lasterketak egingo ditu. Haurra bainatu, garbitu eta prestatzen du eguna hasteko. Baina haur herrena ez da zoriontsu, mutila ez baita zaldi bihurtu, berak amestu moduan...