Berlin, 1942. Brunok bederatzi urte ditu eta ez du ezagutzen Azken Soluzioa edo Holokausto hitzen esanahia. Ez daki zer ankerkeria ari den eragiten bere herrialdea Europa osoko beste herrietan. Aitak lanean gora egin duela besterik ez daki, eta Berlingo etxe eroso batean bizi ordez, orain, isolatutako eremu batean bizi dela, eta han ez dagoela zer egin edo norekin jolastu. Baina egoera hori guztiz aldatuko da Shmuel ezagutzean. Mutiko horrek bizitza arraro eta paraleloa darama hesiaren bestaldean, eta han bizi diren guztiek bezalaxe, uniforme bitxia janzten du, pijama marradun baten antzekoa. Bruno eta Shmuelen arteko adiskidetasunak haien haurtzaroko tolesgabetasunaren amaiera markatuko du.