Aktore egozentriko talde batek historiako gerra-filmik garestiena egin nahi du. Gehiegizko gastuek (eta aktore mimatuen kontrolik gabeko egoek) filma bertan behera uzteko arriskuan jarri badute ere, zuzendari frustratuak uko egingo dio errodatzen uzteari eta gainera taldea Asiako hego ekialdeko oihanetara eramango du "errealismoa areagotzeko"; han, kasualitatez, egiazko gerrillari batzuekin egingo dute topo...