1966ko uda da. Oporrez eta askatasunaz gozatzeko garaia, zelaietatik lasterketak egin eta lagunekin barre egitekoa. Baina inguratzen duen jendearen ametsez, atsekabeez eta gezurrez jabetzen den heinean, amaren bat-bateko abandonuak familia hankaz gora jarriko duela konturatuko da Élise. Haren anaia Cocok kontsolatzeko super ibilgailu bat eraikitzen duen bitartean, txikiena, Benoît, bere munduan sartuko da. Aita, bestalde, egoera gainditu nahian dabil besterik gabe. Élisek galduta dagoen familiaren lema hartzea erabakiko du hura salbatzeko azken saiakera etsian. Inguruan borborrean dagoen natura eta Monsieur Mouche-k eskaintzen dion kontsolamendua dituela, Élisek uda paregabea biziko du.