Bloom anaiak munduko iruzurgile onenak dira; adituak dira beren lanean eta urteetan hainbat aberatsi maula egin diete intrigako jokoen bidez ziria sartuz. Haien biktima berria, erretiratu aurretik azkena, izugarrizko dirutzaren jabe den emakume eszentriko, eder eta misteriotsua da. Egin duten hainbat jolasetako bat izango dela uste dute; baina, oraingoan, Bloom anaiek ez dute aintzat hartu beren harrapakina ez dela uste bezain inuzentea.