Peter eta Lisak urte asko daramate ezkonduta eta eroso bizi dira horrela. Lisa zapata-diseinatzaile arrakastatsua da eta Peterrek bere enpresa zuzentzen du. Lisak bere azken kolekzioa atera duen gaua da, eta afarian iheskor egongo da lehenik, eta ondoren arraro. "Zure ustez bizi al daitezke bi pertsona bizitza osoan elkarrekin? Ez al duzu inoiz sentitu beste norbaitekin lo egiteko gogoa?", galdetuko dio senarrari. Gero, alde egingo du. Peter erantzunak bilatzen saiatuko da eta Lisaren arrastoa jarraituko du Italiaraino. Han Ralph ezagutuko du; gizon limurtzaile eta azkarra Lisaren maitalea da, zalantzarik gabe. Baina Ralphek ere baditu sekretuak...