Frantziako Pikardia eskualdean galdutako fabrika bat. Goiz batean, langileak lanera iristean gauean zehar lantoki osoa garbitu dutela eta konplize izan den zuzendaritza ere arrastorik utzi gabe desagertu dela ikusiko dute. Aho zabalik geratu badira ere jarrera errealista hartuko dute eta beren kalte-ordain kaxkarrak batu eta fondo bat eginda berriz antolatzea erabakiko dute. Hainbat aukera hartuko dituzte aintzat, baina azkenean, Louisek, denetan erradikalenak, zera proposatuko du, soldatapeko hiltzaile bat kontratatu eta nagusia akabatzea!