Pozo del Tío Raimundo auzoko txabola batetik, 50eko hamarkadan gaueko ilargiaren loreak hazten diren bizkortasunarekin ?ateratako? buztinezko eta latorrizko "etxeekin" eraiki zen auzo hartan, Aita Llanos "apaiz gorriak" justizia eta askatasuna bilatzen zuen bere ilusio utopikoa piztu zuen etorkinengan. Elkartasunean eta errebeldiaz nortasun berri bat eraikitzen igarotako egunak eta urteak, auzotik mundua alda zitekeela amesten. Nola jabetu ziren bertako biztanleak beren egoeraz, eta nola ekin zioten aldaketari talde gisa zuten indarrarekin eta kohesioarekin?