Atlantis hurbileko etorkizunean dago girotua eta orden perfektua duen gizartea erakusten digu. Denek zoriontsuak dirudite eta iragana tabua da haientzat. Hala ere, 14 urte dituen Xenia ez da beste neskak bezalakoa. Neskatoaren lotura bakarra Arnout da, bere anaia, eta harekin beste garai batzuetako oroitzapen lausoak partekatzen ditu; amona oraindik bizirik zegoenekoak. Goizero bere ametsak kontatzen dizkio; gehienek erantzunik ez duten galderak planteatzen dizkiote. Egun batean, eskolarako bidean, gizon heldu bat inguratuko zaio eta ondoko irlan bizi den Agnes izeneko emakume bati eskutitz bat eman diezaion eskatuko dio. Hasieran, Xeniak ezetz esango dio, irlara joatea debekatua baitago; baina gizonak behin eta berriro eskatzen dionez, azkenean, onartu egingo du eskutitza.