Carole, senarrak jaramonik egiten ez dion emakume ospetsua, François argazkilari gaztearekin maiteminduko da. Negozio bidaia batetik bueltan, senarrak ustekabean harrapatuko ditu eta haien harremana bertan behera utzi beharko dute. Pixkanaka, Carole zoratzen joango da eta azkenean bere buruaz beste egingo du. Urte bete geroago, ezkondu baino ordu batzuk lehenago, Françoisek irudipen bat izango du: Carole da beste mundutik deika?