Chengdu, gaur egun. Estatuaren 420. fabrika itxi egingo dute bertan 24 City izeneko luxuzko apartamentu multzoa egiteko. Hiru belaunaldi eta zortzi pertsonaia: langile ohiak, enpresako exekutiboak eta yuppieak. Haien historiek Txinaren historia osatzen dute.