Yakuza Eiga zinema japoniarrean zehar eginiko bidaia harrigarria da, Bigarren Mundu Gerraren amaieratik hasi eta gaur egunera arte. Ibilbide horretan zine japoniar berrian ezinbestekoak diren pertsonaia esanguratsuek, Miike Takashi eta Takeshi Kitano esaterako, bizi berria eman diote yakuzei eta gangster japoniarrei buruz hitz egiten digun zinemari. Lau hamarkadatan aktoreak eta zuzendariak yakuzen mundura hurbildu dira, eta egiazko zenbait yakuza benetako aktore bilakatu dira. Dokumental honen estiloa cinéma vérité eta herrikoia zein polemikoa den generoaren -yakuza zinema- ikuspegi historikoaren arteko zerbait dela esango genuke.