Kym bere ahizpa Rachelen ezkontzarako Buchman familiaren etxera itzultzen denean, berarekin eramango du krisi pertsonalez, familia-gatazkaz eta tragediaz beteriko historia. Ezkonberrien lagun eta ezagun asko bildu dira festaz, musikaz eta maitasunez beteriko asteburu alaiaz gozatzeko, baina Kymek, bere garraztasun, ateraldi eta dramarako erraztasunarekin, familian denbora luzean sortzen joan diren tentsioak ateraraziko ditu.