Jonathan Demmeren Neil Young Trunk Show Donostian estreinatuko da, oraindik amaitu gabe dagoen arren. Neil Young musikaria aurkeztuko digu, ikono pertsonalez beteriko agertoki batean, batzuetan bakarrik, haren gitarra akustiko maiteek osaturiko zirkulu baten erdian; beste batzuetan bere bihotzeko musikari Ben Keith, Rick Rosas, Ralph Molina, Anthony Crawford eta Pegi Young-ekin. Neil Youngek "Ambulance Blues" eta "Mexico" piano, gitarra eta ahotsezko pieza leunekin gozaraziko digu; bere psikerako bidaia hipnotikoekin ("No Hidden Path"); himno kaotiko eta zorrotzekin, "Hurricane" eta "Spirit Road" esaterako; baita gutxitan jotzen dituen piezekin ere, "Harvest" kasu. Neil Young Trunk Show zinema eta bideo kamera nahasketa bat eginez filmatu da eta kontzertu baten prestakuntza lanen jarraipena egiten du, modu intimoan, aldageletako edo abestien arteko une erlaxatuak hartuz.