Gilles Jacob Canneseko zinema jaialdiaren presidenteak eginiko film laburra da. "Fikziozko biografia bat da. Egiazko pertsonaia baten ibilbidea (jaiotzen denetik adinean aurrera egin duen arte) islatu nahi izan dut (kasu honetan Canneseko jaialdiaren gaur egungo zuzendariarena, Thierry Frémaux) film ezagunetatik ateratako eszenak erabiliz. Protagonista ezagutzen ez dugun arren, ikusleak haren abenturekin eta filmetako zatiak antzematen eta haien zuzendariak nor diren asmatzen gozatuko duela espero dut"; azaldu du Gilles Jacobek.