70eko hamarkadan jaiotako belaunaldi oso batek gaztetasunari eginiko elegia da film hau. Lizentziatu eta hamar urtera fakultateko lau lagun berriz elkartuko dira. (Guo Xiaodong eta Zhao Tao, Wang Hongwei eta Hao Lei aktoreek antzezturiko maitale ohiak). Denbora igaro den arren ez dira elkarrengandik urrundu. Duela hamar urte eztabaidatzen zuten gai berak dituzte hizpide orain ere. Iragana burutik kendu ezinik, ez dute indarrik edukiko hautsitako maitasunaren piezak berriz elkartzeko. Sentimendu berak dituzten arren, badakite beren patua bananduta jarraitzea dela. Suzhou gurutzatzen duten ibai isil baino zurrunbilotsuak bezalaxe, haiek ere gogor helduko diete beren sekretuei.