François eta gainerako irakasleak auzo gatazkatsu batean kokaturiko institutuan lan egiten dute eta ikasturte berriari aurre egiteko prestatzen ari dira. Asmo onez beterik eta beren ikasleei ahalik eta hezkuntza onena emateko prest daude, eta beraz, etsipenari aurre egiteko gertu. Baina ikasgeletan kulturek eta jarrerek talka egiten dute; gaur egungo Frantziako mikrokosmosak dira. Nerabeak dibertigarriak eta estimulatzaileak izan arren, haien jarrerek guztiz hondora ditzakete irakasleen gogoak. Françoisen zintzotasunak asko harritzen ditu ikasleak, baina haren metodoak ukatzen hasten direnean irakasleak zalantzan jarriko du bere etika ulertzeko modu zurruna.