Larsek eta Susannak hogei urte daramatzate ezkonduta. Izugarri maite dute elkar eta bizitza zoriontsu eta segurua daramate; ongi ordaindutako lanak, etxe handia, bi auto eta etxetik alde egitear dagoen alaba. Annek, Susannaren lagunik onena, eta Ulf haren senarrak ere bizitza eroso eta zoriontsua dute, eta laster ospatuko dute ezkondu zireneko hogeigarren urteurrena. Gau batez, bi bikoteak batera afaltzen ari direla, Susannak lankide baten adulterio kasuari buruz hitz egingo die. Istorioak erreakzio gogorrak eragingo ditu eta aurrez aurre jarriko ditu bi bikoteak. Denek hankaz gora jarriko dituzte beren bizitzak eta bikotearenak.