Karim-ek Teheran kanpoaldeko ostruka-granja batean lan egiten du. Familiarekin bizi da etxe txiki batean eta haren bizitza sinplea eta atsegina da; egun batean, ostruketako batek alde egiten duen arte. Galera Karimi leporatuko diote eta granjatik botako dute. Laster, hirira joango da bere alaba zaharrenaren audiofonoa konpontzera eta motor-taxilaritzat hartuko dute. Horrela hasiko da bere lanbide berria; pertsonak eta salgaiak garraiatzea zirkulazio bizian zehar. Lanbide berriak Karimen izaera eskuzabal eta zintzoa hondatuko du pixkanaka, emaztearen eta alaben kezka eraginez. Karimengandik hurbil daudenen esku egongo da hark galdutako balioak berreskuratzea.