Filmak berrogei urte beteta dituzten hiru anai-arrebaren istorioa kontatuko digu. Haien bideek talka egingo dute beren ama, osabaren XIX. mendeko arte-bilduma bikaina kudeatzeaz arduratzen zena, bat-batean hiltzen denean. Hiruek elkar ulertzera eta dituzten desberdintasunak leuntzera behartuta ikusiko dituzte beren buruak. Adrienne diseinatzaile arrakastatsua da New Yorken; Frédéric ekonomialaria eta unibertsitateko irakaslea Parisen; eta Jérémie, Txinan bizi den negozio-gizon dinamikoa. Hiruek egin beharko diote aurre haien haurtzaroaren amaierari, partekaturiko oroitzapenei eta beren jatorriari, baita etorkizunaz duten ikuspegi bereziari ere.