Tokyo Sonata itxuraz arrunta den familia japoniar baten erretratua da. Aita lanik gabe geratuko da bat-batean eta egia ezkutatuko dio familiari; seme zaharrena institutuan dago eta ia ez da etxetik agertzen; semerik gazteena piano eskoletara joaten da ezkutuan, gurasoei ezer esan gabe; eta amak badaki bere zeregina familia batuta mantentzea dela, baina ez dauka horretarako nahikoa gogo. Nolabait izugarrizko arraila ireki da familia barruan eta bizkor eta isilean banatzen ari da.