CSNY/Déjà Vu filmak Crosby, Stills, Nash eta Youngek osaturiko taldea jarraituko du 2006an Ipar Ameriketatik eginiko "Freedom of Speech" ("Adierazpen askatasuna") biran. Nabarmentzekoak dira Neil Youngen Living With War disko polemikoko abestiak. Biraren jarraipena egiteaz arduratu zen Michael Cerre kazetariaren bitartez, fanek abestien hitzen aurrean dituzten erreakzioak eta taldeak miresleekin duen lotura hurbilduko dizkio dokumentalak ikusleari. Testuinguru gisa Irakeko eta Afganistango gerrak izango ditugu, baita Ameriketako Estatu Batuetako 2006ko hauteskundeen inguruko gertaerak ere.