Hunger filmak Ipar Irlandako segurtasun handiko Maze espetxeko bizitza nolakoa den erakusten digu 1981eko jazoeren bitartez. Urte horretan matxinada gertatu zen lehenik, eta preso errepublikarrentzat estatus berezia lortzeko IRAren gose greba ondoren, Bobby Sands buru zuela. Hamar hildako izan ziren horren guztiaren ondorioa. Horixe izango da Davey Gillen, preso sartu berriak aurkituko duen egoera espetxera iristean; han, Gerry Campbell, espetxeko gogortasunari ohituago dagoen beteranoaren gelan jarriko dute. Bertako bizitza ez da atsegina zaindarientzat ere; horien artean dago Raymond Lohan, matxinadaren biktimetako bat. Bitartean, aita Dominic Moran Bobby Sands gose greba egin ez dezan konbentzitzen saiatuko da.