Indiako Ozeanoaren kostako herri galdu batean gizon bat aterako da itsasotik. Gizonak gaixotasun hilgarria du eta lehorrera iristea da haren helburu bakarra. Heriotzak mehatxatuta, herriko biztanleek laguntza eskatu nahi diote gobernuari baina ez dira gai beren kabuz eskaera aurkezteko. Herriko zenbait gizon hiriburua bidaliko dituzte bitartekari edo "ikasitako" gizon batzuk kontrata ditzaten, haien auzia administrazioaren aurrean defendatzeko. Nekazariak galdu egingo dira hirian eta ez dute jakingo laguntza non aurkitu, eta ondorioz, iskanbilatan sartuko dira. Kaleko mutiko batzuek erreskatatuko dituzte eta desengainatuta dagoen irakasle ohia aurkeztuko diete. Irakasleak ministroa jazar dezaten konbentzituko ditu, hark esan behar dutena entzuten duen arte.