Chicos normales benetako esperientziatan oinarrituta dago eta Jamaa Mezwak, Tetuango auzo marjinaleko hiru gazteren etxeetan eta bizitzetan sartuko gaitu. Auzo horretan jaio ziren 2004ko martxoaren 11n Madrilen izandako atentatuan parte hartu zuten terroristetako bost.