Esmeralda obsesio arraro bat duen nerabea da: ezagutzen ez duen jendeak galdutako, ahaztutako edo botatako objektuen bilduma egiten du, eta ohe azpian duen kutxa batean gordetzen ditu. Filmak kutxa horretako hiru objekturen istorioa kontatuko digu, baita haien atzean dauden pertsonena ere. Pertsona horiek guztiak, modu batean ala bestean, ez dira gai izango gehien maite dutenekin elkartzeko. Gainera, kutxaren beraren istorioa ere bada, eta Esmeraldak hura irekitzen, sentitzen eta balio handiena duena -pertsonen arteko harremanak- gordetzen nola ikasten duen adieraziko digu.