Mutil lagunak utzi egin du Soledad. Une horretatik aurrera bere bizitzako hurrengo hiru urteetan bakarrik egongo dela erabakiko du, ez beste porrot sentimentalik jasateko. Soledadek beti gaixo dagoela uste du. Egun batean, gizon bat ezagutuko du eta, espero ez bezala, oso ongi konponduko da harekin; baina orduan, bere senargai ohiaren deia jasoko du eta hark berriz elkarrekin egon daitezen eskatuko dio, ondorioz, erabaki bat hartu beharko du. Etengabe telefonoz deitzen dion baina inoiz bisitatzen ez duen ama, bere irudiak baino kezkatzen ez duena; ia ikusten ez duen aita, eta protagonistarekin dekorazio lokala partekatzen duen lagun mina eta lankidea dira Soledaden mundu sakon eta zirraragarria osatzen duten pertsonaiak.