Segurtasun handiko espetxe batean dagoen garrantzi txikiko lapur bati zeregin desatsegina jarriko diote: heriotzaren korridorean zigorra bete zain dauden presoen azken nahiak erregistratzea. Horrela, etsipenean murgilduta dauden gizonez inguratuta egongo da eta heriotza zigorra jasango dutenengandik gertu egoteak gizateriaren alderdirik ilunena ikusaraziko dio. Baina lapurraren eta kartzelako irratiko esataria den preso ederraren artean maitasuna jaioko da, zaindarien begirada zorrotzak eta neskaren exekuzioaren mehatxua jasan behar dituzten arren.