Simonek 16 urte ditu eta Arnout eta Victor van Riebeeck anaien lagun izan nahi du. Bi anaiak familia dirudun bateko seme dira eta mansio batean bizi dira. Bertan, tenisean jolasten, musika entzuten eta Frederique, Arnouten neskarekin dantzatzen ematen dute denbora. Bitartean, Ronnie, eskuluzea eta haien laguna, atikoan gordeta dago polizia bila baitabilkio. Gurasoek eta zerbitzariek ez dakite horri buruz ezer, noski. Hasieran, egoera dibertigarria egiten zaie mutilei, baina denbora igaro ahala, Ronnie karga bilakatuko da eta xantaia ere egingo die. Nolanahi ere, beranduegi da lagunaz desegiteko...