Thomas, errukiari, bihozberatasunari eta espiazioari buruzko filma da. Protagonista zahartzaroan dago eta soto batean isolatuta bizi da, lagun bakartzat irratia, xake-taula eta emaztearen argazkia dituela. Ez da kalera irtetera ausartzen, ateratzen denean kanpoko munduak gogora ekartzen baitizkio bere zahartasuna eta bakardadea, baita ahaztu nahi dituen bizitzako zatiak ere. Itxuraz amaigabea den bere historia ixteko ez du iraganari aurre egitea beste erremediorik izango. "Heldua naiz eta bizitza luzea da".