Paulok bere lanpostua galdu du lan egiten duen obran gertatu den istripu bat salatu ondoren. Emaztearekin duen harremanak okerrera egiten du egunetik egunera. Bela, Pauloren arreba, gerraosteko sindromea duen aitarekin bizi da; erizaina da eta gaixo terminalak duen kontsolamendu bakarra. Familia modernoei kosta egiten zaie bizitzea egokitu zaienari aurre egitea. Batzuek, erronka onartu eta borrokan egiten dute; beste batzuek, itxaropena galdu eta etsi.