Betty luxuzko laguntzailea da eta lana utzi nahi du. Bere askatasuna berreskuratzeko ordezko bat aurkitu beharko du; eta horretarako aste bete baino gutxiago dauka. Léa-k 14 urte ditu eta landan bizi da. Limurtzeko gaitasuna eta laguntasuna erabilita, Bettyk amets bat salduko dio Léari eta nerabe inuzentea lanaz arduratzeko prestatuko du.